רביב דרוקר המקור - למרות איחולי הנהלת ערוץ 13: "המקור" תקוצץ והחוזה ייגמר / רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה.

רשת 13 פרסמה הערב (חמישי) כי החוזה עם העיתונאי והתחקירן רביב דרוקר הוארך, ודרוקר עם תוכנית התחקירים בהובלתו 'המקור' יישארו בה, במסגרת החוזה . רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . המקור עם רביב דרוקר וברוך קרא. שיערתי שזה מה שעומד לקרות, מספר וייס בשיחה עם 'מידה'. רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה.

אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . ר×'×™×' ×
ר×'×™×' ×"רוקר: ×"תח×'ולות מאחורי כת×' ×"ת×'×™×¢×" של יעק×' ×'ורו×'סקי from cdn.the7eye.org.il
ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: ״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר. אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה. שיערתי שזה מה שעומד לקרות, מספר וייס בשיחה עם 'מידה'. פרקים מלאים של תוכנית התחקירים המקור עם רביב דרוקר. (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית:

״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר.

פרקים מלאים של תוכנית התחקירים המקור עם רביב דרוקר. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. תגובתו המלאה מובאת בסוף הכתבה. אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף הערב את העיתונאי רביב דרוקר לאחר פרסום הפרומו של . בערעור שהוגש לביהמש על ידי העיתונאי ומגיש המקור רביב דרוקר ועל ידי רשת, קבעו השופטים נעם סולברג, יעל וילנר ואלכס שטיין כי ניתן יהיה לפרסם . המקור עם רביב דרוקר וברוך קרא. כל הפרקים מכל העונות של תוכנית התחקירים המקור. שיערתי שזה מה שעומד לקרות, מספר וייס בשיחה עם 'מידה'. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי.

פרקים מלאים של תוכנית התחקירים המקור עם רביב דרוקר. רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . בערעור שהוגש לביהמש על ידי העיתונאי ומגיש המקור רביב דרוקר ועל ידי רשת, קבעו השופטים נעם סולברג, יעל וילנר ואלכס שטיין כי ניתן יהיה לפרסם . תגובתו המלאה מובאת בסוף הכתבה.

תגובתו המלאה מובאת בסוף הכתבה. ר×'×™×' ×
ר×'×™×' ×"רוקר: ×"תח×'ולות מאחורי כת×' ×"ת×'×™×¢×" של יעק×' ×'ורו×'סקי from cdn.the7eye.org.il
שיערתי שזה מה שעומד לקרות, מספר וייס בשיחה עם 'מידה'. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . בערעור שהוגש לביהמש על ידי העיתונאי ומגיש המקור רביב דרוקר ועל ידי רשת, קבעו השופטים נעם סולברג, יעל וילנר ואלכס שטיין כי ניתן יהיה לפרסם . המקור עם רביב דרוקר וברוך קרא. (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: ״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף הערב את העיתונאי רביב דרוקר לאחר פרסום הפרומו של . ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום:

המקור עם רביב דרוקר וברוך קרא.

רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה. אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . כל הפרקים מכל העונות של תוכנית התחקירים המקור. פרקים מלאים של תוכנית התחקירים המקור עם רביב דרוקר. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. ״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף הערב את העיתונאי רביב דרוקר לאחר פרסום הפרומו של . תגובתו המלאה מובאת בסוף הכתבה. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: המקור עם רביב דרוקר וברוך קרא. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . פרקים מלאים של תוכנית התחקירים המקור עם רביב דרוקר. ״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר. רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה. בערעור שהוגש לביהמש על ידי העיתונאי ומגיש המקור רביב דרוקר ועל ידי רשת, קבעו השופטים נעם סולברג, יעל וילנר ואלכס שטיין כי ניתן יהיה לפרסם .

ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: נתני×
נתני×"ו ואלו×'×™×¥', ×"נאשמים ×'שוח×", מ×'קשים ל×"×'×™×¢ שו×' עמ×"×" ×'×"×'ר from cdn.the7eye.org.il
רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . בערעור שהוגש לביהמש על ידי העיתונאי ומגיש המקור רביב דרוקר ועל ידי רשת, קבעו השופטים נעם סולברג, יעל וילנר ואלכס שטיין כי ניתן יהיה לפרסם . ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף הערב את העיתונאי רביב דרוקר לאחר פרסום הפרומו של . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. תגובתו המלאה מובאת בסוף הכתבה.

רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה.

אין חוק שאי אפשר לשנות, אין אדם שאי אפשר לקנות, . ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: ״המקור״ של רביב דרוקר תשדר ״תחקיר״ על הקרן החדשה לישראל שמממנת את ״התנועה לחופש המידע״ שהקים דרוקר. (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: פרקים מלאים של תוכנית התחקירים המקור עם רביב דרוקר. תגובתו המלאה מובאת בסוף הכתבה. המקור עם רביב דרוקר וברוך קרא. שיערתי שזה מה שעומד לקרות, מספר וייס בשיחה עם 'מידה'. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי. רביב דרוקר בפרק המקור שהוקדש למשפט פומבי בתיק 4000, . רשת 13 פרסמה הערב (חמישי) כי החוזה עם העיתונאי והתחקירן רביב דרוקר הוארך, ודרוקר עם תוכנית התחקירים בהובלתו 'המקור' יישארו בה, במסגרת החוזה . בערעור שהוגש לביהמש על ידי העיתונאי ומגיש המקור רביב דרוקר ועל ידי רשת, קבעו השופטים נעם סולברג, יעל וילנר ואלכס שטיין כי ניתן יהיה לפרסם .

רביב דרוקר המקור - למרות איחולי ×"× ×"לת ערוץ 13: "×"מקור" תקוצץ ו×"חוז×" ×™×™×'מר / רביב דרוקר מסר בתגובה כי הוא לא מכיר שום סיכומים כאלה.. ניר חפץ מובא להארכת מעצרו, 22.2.2018 (צילום: (0:55) רביב דרוקר, פרשן פוליטי בחדשות 13 ומגיש המקור, יציג את חוקי נתניהו להתנהלות במערכת הפוליטית: המקור עם רביב דרוקר וברוך קרא. פרקים מלאים של תוכנית התחקירים המקור עם רביב דרוקר. העיתונאי רביב דרוקר החליט להישאר ברשת 13 ולהמשיך את חוזהו גם בשנת 2021, וזאת למרות הצעות להעביר את תכנית המקור לתאגיד השידור הציבורי.

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים רביב דרוקר. כל הפרקים מכל העונות של תוכנית התחקירים המקור.